11:26:42

دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

آموزش زبان انگلیسی نوجوانان

معرفي دوره : کليۀواحدهاي شکوفا بخش آموزشي زبان انگليسي براي نوجوانان ردۀ سني 12- 15 سال را پوشش مي دهد .

تعيين سطح : متقاضيان اين دوره در چهار بخش Reading، Vocabulary، Grammar وSpeaking تعيين سطح مي شوند.

نوع کلاس: واحد نوجوانان شامل کلاس هاي ترميک، کلاس هاي فشرده، کلاس هاي 5 شنبه، کلاس هاي جمعه و کلاسهاي دو روز در هفته مي باشد.

·       کلاس هاي ترميک :در هر ترم 20 جلسه ( جلسه اي 1ساعت و نيم ) و به صورت دو روز در هفته  زوج يا فرد در ساعات مختلف برگزارمي‌شوند. طول يک ترم کلاس هاي مذکور 2 ماه و نیم  مي باشد.

·       کلاس هاي فشرده :در هر ترم 10 جلسه ( جلسه اي 3ساعت) و به صورت يک روز در ميان زوج يا فرد در ساعات مختلف برگزار ميشوند. طول يک ترم کلاس هاي مذکور کمتراز یک ماه مي باشد.

 

کتاب های سوپرمایند Super Minds

 

 

 

کتاب های آموزش زبان انگلیسی به کودکان 6 جلدی سوپرمایند Super Minds متعلق به انتشارات دانشگاه کمبریج انگلستان می باشد که در سال ٢٠١٢ منتشر شد.

 

هر کتاب سوپرمایند شامل ٩ درس می باشد که هر درس آن در  ١٢ صفحه ارائه می شود، بخش های مختلف این کتاب ها که از تنوع موضوعی بالایی برخوردار می باشند عبارتند از اسپیکینگ و درک مطلب، گرامر، لغت و مهارت های شنیداری ، آواز خواندن و نقاشی کردن.

ضمناً هر کتاب Super Minds شامل یک بخش آغازین می باشد که هدف آن مرور برخی از مکالمات ، لغات و ساختارهای کتاب های قبلی و آماده سازی زبان آموزان برای 9 درس بعدی است.